Aftellen naar kerst met kinderen


25 pakjes in een mandje, inmiddels 22. Sinterklaas is het land nog niet uit. Toch staat er bij ons al een boom. En een mand vol pakjes. 

Advent; tijd van verwachting, van een groeiend aantal lichtjes in en rond de huizen.

Elke dag lezen we een stukje uit 'Pak het grootste geschenk maar uit' van Ann Voskamp. Elke dag mag iemand een pakje uit het mandje halen.

Elke dag een nieuw ornament in de boom


Tot we uiteindelijk een boom van Jesse hebben. Een stamboom van Jezus.


Reacties

  1. Ik las je Blog. Jij hebt er echt werk van gemaakt! Netjes! Wij zijn ook begonnen. We vinden de tekst nog best lastig voor ze. Jullie dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je reactie. Ja, de tekst is inderdaad vrij uitgebreid. Had denk ik wel de helft korter gekund. Ik lees het stukje nu van te voren en vertel het in of meer in eigen woorden. De inhoud vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de stukjes een beetje lang zijn. Ik heb ook een boek over de Jesse tree. Van een andere schrijftster en het is ook een beetje te uitgebreid als ze nog jong zijn. Dus wij doen het nog niet deze jaar. Trouwens, jouw pictures om op te hangen zijn heel look geworden! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje 😀 Het leuke aan het boek is dat het je heel gemakkelijk wordt gemaakt er iets moois van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten